Besplatno u cilju prevencije, pregled lekara opšte prakse. (istekla akcija)

• besplatni-pregled

• Zakažite razgovor sa našim doktorima koji će do kraja aprila raditi za Vas!

Besplatno u cilju prevencije, pregled lekara opšte prakse, povodom svetskog dana zdravlja u znaku borbe protiv dijabetesa.

Danas, 07.04.2016. godine se obeležava Svetski dan zdravlja. Ovogodišnji Svetski dan zdravlja posvećen je dijabetesu, bolesti koja predstavlja jedan od najvećih zdravstvenih izazova modernog doba i ima velike posledice po čitavo društvo.

U Srbiji oko 470.000 osoba živi sa dijabetesom,, a ako se tome doda još 40 odsto obolelih kod kojih dijabetes još nije otkriven, ukupan broj obolelih od šećerne bolesti u Srbiji procenjuje se na 760.000. Veliki broj osoba s dijabetesom ne zna da ima ovu bolest, a otkriva je slučajno kada već postoje komplikacije, kao što su bolesti srca i krvnih sudova, bubrega, oka ili nervnog sistema.

Cilj ovogodišnjeg Svetskog dana zdravlja je da se poveća svest o dijabetesu koji je rastući globalni problem, kao i da se povede priča o tome koje posledice ima, naročito u zemljama nižeg razvoja, ali i da se povede konstruktivan dijalog o tome šta raditi da se uspostavi i poboljša prevencija ove bolesti i kako voditi računa o osobama koje su već obolele.

Kako možemo pobediti dijabetes:

-        Zdravom ishranom

-        Redovnom aktivnošću

-        Redovnim kontrolama

-        Pridržavanjem saveta lekara

Zakažite razgovor sa našim doktorima koji če do kraja aprila raditi za Vas.